میکاپمیکاپ چشم

بهترین خط چشم ماژیکی | فیس مگ

بهترین خط چشم ماژیکی کدام است؟

 

بهترین خط چشم ماژیکی

تا به حال اسم خط چشم ماژیکی به گوشتان رسیده، اما شاید ندانید که این خط چشم چه ویژگی های منحصر به فردی دارد و چه تفاوتی با انواع دیگر خط چشم ها دارد. در این مقاله سعی کردیم تمام ویژگی های یک خط چشم ماژیکی خوب را برای شما بررسی کنیم و در نهایت با معرفی بهترین برندهای خط چشم ماژیکی و بررسی ویژگی های هر کدام شما را در انتخاب بهترین خط چشم ماژیکی راهنمایی کنیم.

این نوع خط چشم ها از آخرین مدل های تولید شده به عنوان خط چشم هستند که نسل جدید خط چشم ها محسوب میشوند. این خط چشم ها در دسته خط چشم های مایع قرار میگیرند و به شکل ماژیک هستند. که همین ویژگی باعث سهولت بسیار بیشتر در استفاده شده است. این خط چشم ها از درخشندگی بسیار بالایی برخوردار هستند و با انواع آرایش ها تناسب دارند.

از آنجایی که این خط چشم ها شبیه به ماژیک هستند، استفاده از آنها بسیار راحت بوده و برای افراد مبتدی بسیار مناسب خواهد بود. مزایای این نوع خط چشم ها بسیار زیاد است و به همین دلیل طرفداران زیادی نیز به استفاده از این خط چشم روی آورده اند.

از آنجایی که میکاپ صورت بخش های مختلفی دارد و چشم ها بخش اصلی هستند و تمرکز آرایش صورت عمدتا روی این بخش است، میخواهیم به شما آخرین مدل از خط چشم های تولید شده، یعنی خط چشم ماژیکی را معرفی کنیم.

در ابتدا باید بدانید که خط چشم چیست؟

خط چشم ها امروزه انواع گوناگونی دارند. هرکدام از آنها بسته به نوعی که دارند از مواد مختلفی تشکیل میشوند. اما در تمام خط چشم ها سه ماده به عنوان فاکتور اصلی به کار رفته است.

  • ماده ورقه کننده
  • رنگدانه
  • ماده غلیظ

خط چشم چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که این مواد چه کاربردی دارند. ما در ادامه هرکدام از این سه ماده اصلی را بررسی میکنیم.

ماده ورقه کننده

این ماده اصلی ترین عنصر خط چشم است. باعث میشود که خط چشم به صورت یک ورقه نازک روی پوست پلک شما قرار بگیرد. همین ماده باعث سهولت در کشیدن خط چشم میشود.

رنگدانه

رنگدانه های هر دسته از رنگ ها را از منبع خاصی تهیه میکنند. معمولا برای رنگ قهوه ای و مشکی از اکسید آهن و برای رنگ های روشن از اکسید تیتانیوم استفاده میشود. برای خط چشم هایی با تناژ رنگی سبز از اکسید کروم و برای خانواده رنگ آبی از اولترامارین استفاده میکنند.

ماده غلیظ کننده

بافت و حجم خط چشم به خاطر وجود این ماده است. این ماده شامل صمغ، موم و ژل های مختلفی است که از همگی این مواد از منابع طبیعی بدست میآیند. یکی از بهترین منابع موم ژاپنی است که از درختی به نام موم در ژاپن بدست میآید.

 

انواع خط چشم

امروزه خط چشم ها انواع گوناگونی دارند:

مدادی

این نوع خط چشم از قدیمی ترین و رایج ترین نوع خط چشم هاست که از ابتدا کاربرد داشته است. استفاده این محصول بیشتر برای سیاه کردن داخل چشم و دودی کردن پشت چشم ها است. نیاز است که این مدادها بعد از چندبار استفاده به وسیله تراش محصوص تراشیده شوند تا آرایش تمیزتری داشته باشید. البته این مداد چشم ها هم انواعی دارند مثل: مداد چشم های پایه پودری، پایه واکسی، سرمه ای و مدادهای پیچی مکانیکی.

 

مایع

این نوع خط چشم ها نسل بعدی مداد های چشم بودند. اما کار با این نوع خط چشم کمی سخت است و افراد ماهر بیشتر از این نوع خط چشم ها استفاده میکنند. البته شما با تمرین کردن میتوانید مهارت لازم برای کشیدن این خط چشم ها را به دست بیاورید.

خط چشم مایع

ژله ای

خط چشم های ژله ای ماندگاری بیشتری نسبت به دو نوع قبلی دارند اما همچنان مثل خط چشم مایع نیاز به تمرین و کسب مهارت در کشیدن خط چشم دارند. این خط چشم ها در ظروف کوچک در بسته تولید شده اند و شما برای استفاده از آن باید از قلم مو یا براش کوچک مخصوص استفاده کنید. پایه این محصول کرمی است که باعث میشود کار با آن سخت باشد و نیاز به دقت و مهارت داشته باشد. با این وجود این نوع خط چشم ها آرایش تمیزتری به شما ارائه میدهند و جلوه متفاوتی هم دارند.

 

مویی

این نوع خط چشم، نوک بسیار نرم و منعطفی دارد و جنس نوک آن از مو است. یکی از بهترین انواع خط چشم ها به حساب میآید اما این خط چشم مناسب کسانی است که دقت، سرعت و ظرافت در کشیدن خط چشم دارند. کشیدن خط چشم با این نوع بسیار سخت است اما در نهایت خط چشم مویی بعد از کشیدن پوسته نمیشود و ترک نمیخورد. همچنین به راحتی هم از روی پلک پاک میشوند. خط چشم مویی تا الآن همچنان طرفداران خاص خودش را دارد.

 

ماژیکی

میتوان گفت یکی از بهترین انواع خط چشم ها، خط چشم ماژیکی است. تقریبا تمام شرکت ها و برندهای آرایشی این نوع خط چشم را تولید میکنند. ماژیکی بودن این خط چشم ها باعث شده کسانی که در کشیدن خط چشم مبتدی هستند و مهارت بالایی ندارند به استفاده از خط چشم های ماژیکی روی بیاورند. نوک این محصول مانند ماژیک از جنس نمد میباشد. ماندگاری بالای این محصول طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی

خط چشم های مویی و ماژیکی هردو در دسته خط چشم های مایع قرار دارند اما تفاوت هایی در این دو مدل وجود دارد که کاربرد آنها را متفاوت کرده است.خط چشم ماژیکی

کدام مدل خط چشم برای شما مناسب تر است و کاربرد راحت تری برای شما دارد؟ در ادامه سعی کردیم با بررسی هرکدام از ویژگی های خط چشم مویی و ماژیکی شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم.

مخزن مایع خط چشم

مخزن خط چشم، نگهدارنده مایع خط چشم است که به دو صورت متصل و غیرمتصل وجود دارد. خط چشم های مایع با توجه به نوع براش خود، مخزن های متفاوتی دارند.

  • اپلیکاتور و براش خط چشم های مویی در مخزن قرار میگیرند و به صورت فشاری یا پیچی از آن جدی میشوند. با این ویژگی میتوانید مقدار مایع مورد نیاز برای کشیدن خط چشم را به صورت مکرر از مخزن بردارید.
  • این نوع خط چشم ها معمولا مخزن متصل دارند و اپلیکاتور از مایع خط چشم جدا نمیشود. این مایع توسط رابط سیلیکونی یا فیبری به نوک ماژیکی منتقل میشود. این ویژگی باعث میشود شما نگران تمام شدن مایع هنگام کشیدن خط چشم نباشید و نیاز به شارژ مکرر نداشته باشید.
  • البته نوع دیگری از خط چشم های مایع وجود دارند که نوک نمدی و مخزن جداگانه دارند.
اپلیکاتور

یکی دیگر از تمایزهای خط چشم ها، مدل و جنس اپلیکاتور به کار رفته در آنهاست. به دو دسته ماژیکی و مویی تقسیم میشوند.

  • خط چشم ماژیکی: اپلیکاتور این نوع خط چشم، جنس نمد یا سیلیکون دارند. در نوک نمدی این خط چشم ها مقداری تخلخل وجود دارد که تعیین کننده ظرفیت مخزن مایع خط چشم است. هرچه این تخلخل بیشتر باشد، ظرفیت نگهداری مایع هم بیشتر است. این ویژگی برای خط چشم های نمدی با مخزن جداگانه اهمیت بسیار بالایی دارد.
  • اپلیکاتورهای مویی از تارهای مصنوعی یا طبیعی تولید میشوند که با توجه به تعداد تار مو و جنس آنها، ضخامت متفاوتی هم دارند. اپلیکاتورهایی که از مو طبیعی ساخته شده اند ظرفات بیشتری را ارائه میدهند اما تار مو های مصنوعی خط های ضخیم تر ترسیم میکنند.
  • خطوطی که با اپلیکاتورهای ماژیکی رسم میشوند، ضخامت مشخصی دارند. اما برخی از برندهای خط چشم ماژیکی، در محصولات خود سایزهای متفاوت اپلیکاتور را تولید میکنند.
کاربری

کاربری خط چشم ها تابع ویژگی ساختاری و ظاهری این محصولات است. اگر با کاربری اختصاصی هرکدام از این دو محصول آشنا باشید، انتخاب بهتری خواهید داشت.

  • خط چشم های مویی اپلیکاتورهای ظریفی دارند و اغلب برای رسم الگوهای ظریف استفاده میشوند. افرادی که طرفدار بن مژه، خط چشم های کره ای و یا الگوهای گرافیکی هستند به سراغ این خط چشم ها میروند.
  • افرادی که مهارت بالایی در کشیدن خط چشم دارند هم به استفاده از خط چشم های مویی روی می آورند و میتوانند با دست بازتری هر نوع از خط چشمی که درنظر دارند را ترسیم کنند.
  • اپلیکاتور ثابت و مخزن متصل در خط چشم های ماژیکی باعث سهولت در کاربری این محصولات میشود. از طرفی اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید و یا قادر به کنترل لرزش دست خود نیستید پیشنهاد ما استفاده از این نوع خط چشم های ماژیکی است که کاربری راحت تری دارند.

 

راهنمای انتخاب بهترین خط چشم

ملاک افراد در انتخاب خط چشم بر اساس نیازشان متفاوت است. برخی ویژگی ها وجود دارد که برای خرید باید آنها توجه کنید.

ماندگاری خط چشمبهترین خط چشم

مایع خط چشم ها از نظر ماندگاری، در دو نوع معمولی و ضدآب تولید میشوند. خط چشم های معمولی ماندگاری متوسطی دارند و به راحتی با آب پاک میشوند. اگر مبتدی هستید و برای کشیدن خط چشم نیاز به تمرین و تکرار دارید استفاده از این نوع خط چشم به شما توصیه میشود. حتی در حین کار نیز در صورت بروز خطا میتوانید به راحتی آن را اصلاح کنید.

اما اگر حرفه ای هستید و در کشیدن خط چشم مهارت دارید، و به دنبال خط چشمی با ماندگاری بالا هستید، انواع ضدآب این محصول به شما پیشنهاد میشود. خط چشم های ضدآب معمولا بیشتر از 12 ساعت ماندگاری دارند و به راحتی با آب پاک نمیشوند و برای پاک کردن آنها باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کنید.

مات و براق

خط چشم ها بعد از ترسیم دو نوع مات و براق دارند که با توجه به نوع آرایش و سلیقه خود میتوانید از انواع مات و براق آنها استفاده کنید.

تنوع رنگی

اولین خط چشم ها مشکی بودند و حتی بعد از گذشت چندین دهه هنوز از پر طرفدارترین رنگ خط چشم ها به حساب می آیند. اما اگر طرفدار رنگ های متفاوت و حتی رنگ های نئونی هستید، میتوانید به سراغ خط چشم های رنگی بروید و ظاهری متفاوت به آرایش و چشمان خود بدهید.

البته درنظر داشته باشید باید در استفاده از خط چشم های رنگی بسیار احتیاط کنید، چون انتخاب رنگ درست و متنایب با آرایش یکی از مهمترین عوامل زیبا دیده شدن این خط چشم هاست.

غلظت مایع خط چشم

درصورتی که مایع خط چشم بیش از حد غلیظ باشد خطوط نامنظم و ضخیمی را ایجاد میکند. در مقابل اگر غلظت کمی داشته باشد، به راحتی روی پلک شما پخش میشود. پس غلظت خط چشم باید در حد استاندارد باشد تا خطوط منظم و یکدستی را به وجود بیاورد.

خط چشم مایع

برخی از خط چشم ها مثل خط چشم های مویی و مایع روش های استفاده خاص خود را دارند.

روش استفاده از خط چشم مویی

اولین نکته در استفاده از این نوع خط چشم، برداشتن مقدار مناسب از مخزن آن است. اگر هنگام بیرون کشیدن قلم از ظرف مقدار زیادی مابع خارج شد، باید قلم را به سمت داخل ظرف بکشید تا مقدار اصافی آن به داخل ظرف بازگردد. در کشیدن این خط چشم باید قلم را به صورت مایل بر روی چشم خود بگیرید نه در جهت عمود بر چشم؛ چون کشیدن را آسان تر میکند و تسلط بیشتری خواهید داشت.

در استفاده از این خط چشم بهتر است که از گوشه داخلی چشم شروع کنید و خط چشم را نزدیک به بن مژه بکشید و تا انتهای چشم خود ادامه دهید. حال بسته به نوع آرایش خود میتوانید انواع خط چشم های دنباله دار، خلیجی، پایه و … را بکشید. کشیدن این خط چشم نزدیک بن مژه باعث پرپشت نشان دادن مژه های شما میشود.

روش استفاده از خط چشم مایع

برای استفاده از این خط چشم باید لرزش دست خود را کنترل کنید. برای شروع باید از میانه چشم شروع به کشیدن کنید و تا انتهای چشم بروید. پس از آن در صورتی که میخواهید خط چشم شما کامل باشد، باید از قسمت داخلی چشم دوباره تا میانه چشم بکشید و به خط قبلی متصل کنید.

گلیتر چشم چیست؟ و چه کاربردی داره

مقایسه خط چشم مویی و خط چشم ماژیکی

برای یک مقایسه خوب باید ویژگی های هرکدام از این دو محصول را بدانید تا بتوانید هنگام خرید، آگاهانه محصول مناسب خود را انتخاب کنید.

فواید خط چشم مویی

غلظت:

این خط چشم با دارا بودن مخزن جداگانه، امکان کنترل حجم مصرفی مایع خط چشم را فراهم میکند.  همچنین این نوع خط چشم ها به دلیل غلظت بالاتر باعث میشود بتوانید تعداد دفعات بیشتری از آن ها استفاده کنید.

روان بودن:

سری قابل انعطاف خط چشم مویی باعث میشود شما برای کشیدن خط چشم نیاز به فشار وارد کردن نداشته باشید و این یک مزیت برای ترسیم خط چشم تمیز محسوب میشود. از طرفی فشار وارد کردن به این نقطه حساسیت بالایی دارد و در صورتی که احتیاط نکنید ممکن است به چشم آسیب وارد شود.

ترسیم انواع مدل ها:

با استفاده از این خط چشم میتوان انواع مدل های خط چشم را ترسیم کنید و نوک نازک این خط چشم عملکرد بهتری را برای ترسیم مدل های مختلف خط چشم در اختیار شما قرار میدهد.

نامناسب برای افراد مبتدی:

استفاده از این خط چشم نیازمند دقت و مهارت میباشد چون نوک نرم و قابل انعطاف این خط چشم ها، ترسیم را برای افراد مبتدی سخت میکند.

انواع ریمل کالیستا

فواید خط چشم ماژیکی

سرعت بالا:

حتما برای شما پیش آمده که بعد از کشیدن خط چشم مویی چشمتان را باز کردید و خط چشم شما به دلیل خشک نبودن خراب شده باشد. این یکی از معضلات در هنگام آرایش محسوب میشود. اما با استفاده از خط چشم ماژیکی دیگر نگران خشک شدن آن نباشید چون این نوع خط چشم ها پس از ترسیم نیاز به زمان برای خشک شدن ندارد و همین امر یکی از برتری های بسیار مهم خط چشم ماژیکی نسبت به خط چشم مویی است.

کاربری آسان:

به دلیلی متصل بودن مخزن مایع خط چشم، کاربری این محصول توسط مصرف کنندگان به شدت راحت توصیف شده است و شما میتوانید تنها با باز کردن در این محصول بدون نیاز به کنترل حجم مصرفی مایع خط چشم، به راحتی خط چشم خود را ترسیم کنید. از طرف دیگر به دلیل وجود نوک نمدی در این محصولات، نباید نگران زیاد بودن حجم مایع در نوک خط چشم باشید. این نکته هم برای برخی از مصرف کنندگان دلیل برتری خط چشم ماژیکی نسبت به خط چشم مویی میباشد.

ماندگاری:

اگر محصول اصل و با کیفیت خریداری کنید متوجه میشوید که ماندگاری خط چشم های ماژیکی بیشتر از خط چشم های مویی است. البته که این نکته مخصوص محصولات استاندارد و با کیفیت است.

مناسب برای تمام افراد حتی افراد مبتدی:

اگر در آرایش چشم به مشکل میخورید و یا مبتدی هستید، میتوان گفت این گزینه بهترین پیشنهاد برای شماست چون خط چشم ماژیکی با نوک نمدی که دارد استفاده از این محصول را بسیار آسان کرده و مثل خط چشم مویی نیازمند مهارت خاصی نیست.

خط چشم ماژیکی

محصول اورجینال و با کیفیت

از آنجایی که تمام نکات گفته شده میتوانید عامل تصمیم گیری شما برای انتخاب انواع خط چشم باشد، باید دقت داشت که تمام این نکات گفته شده ویژگی محصولات با کیفیت و برندهای معتبر اصل هستند. اگر شما در خرید دقت نداشته باشید یا از جای معتبر خرید نکنید، بی شک محصول با کیفیتی نخواهید داشت و ممکن است برخی از ویژگی های گفته شده در آن محصول نمایان نباشد.

پس با توجه به این نکته که کیفیت و اصل بودن محصول بسیار در خرید لوازم آرایش به خصوص لوازم آرایشی که با چشم در تماس هستند اهمیت دارد، ما در اینجا برخی از محصولات را که کیفیت خوبی دارند و در سایت های معتبر نیز عرضه شده اند به شما معرفی میکنیم. در ادامه با توجه به نیاز و سلیقه خودتان میتوانید از محصولات معرفی شده انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

 

برندهای معتبر خط چشم ماژیکی

 

مای

خط چشم ماژیکی مای دارای اپلیکاتور ماژیکی است و همین امر باعث میشود هنگام ترسیم خط چشم با کمترین میزان لغزش خط چشم خود را ترسیم کنید. این محصول بعد از ترسیم ظاهر یکدست و بدون ریزش دارد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان سرعت خک شدن بالای آن را نام برد.

خط چشم ماژیکی مای

اگر قصد خرید و استفاده از خط چشم برند مای را دارید، میتوانید همین حالا با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیوتی کد و خانومی این محصول را با تخفیف باورنکردنی تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

گلدن رز

خط چشم ماژیکی اولترا گلدن رز یکی از پیشنهادات ما به شماست. از ویژگی های این محصول میتوان به ماندگاری بالا، ضد آب بودن، دارای رنگدانه قوی و برس نمدی نرم اشاره کرد.

خط چشم ماژیکی گلدن رز

این محصول تمام ویژگی ها یک خط چشم ماژیکی خوب و باکیفیت را دارد. همچنین این خط چشم در فروشگاه اینترنی بیوتی کد و خانومی با تخفیف ویژه برای شما ارائه شده است.

خرید مستقیم از خانومی

شون

این خط چشم ماندگاری بسیار بالایی دارد و ضد آب است. رنگدانه های این خط چشم بسیار با کیفیت بوده و بعد از ترسیم به صورت یکدست مشکی هستند و اپلیکاتور این محصول برای افراد مبتدی یکی از بهترین گزینه هاست. یکی از انواع خط چشم های ماژیکی شون کاملا گیاهی و حاوی روغن بادام است. این ویژگی باعث تمایز این برند شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خط چشم ماژیکی شون

هم اکنون میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیوتی کد و خانومی انواع خط چشم برند شون را با تخفیف شگفت انگیز تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

این لی

این خط چشم مناسب استفاده تمام افراد است و به خاطر سبک بودن برای استفاده روزانه بسیار گزینه خوبی محسوب میشود. از دیگر ویژگی های این محصول: ضد حساسیت، فاقد پارابن و اسانس، حاوی رنگدانه های بسیار غنی و مشکی، ضد ریزش وپخش.

خط چشم ماژیکی این لی

این محصول را میتوانید در فروشگاه اینترنی خانومی با تخفیف باورنکردنی تهیه کنید.

خرید این لی از خانومی

 

کیس بیوتی

خط چشم های این برند بسیار نرم و سبک هستند و کاملا مشکی دیده میشوند. از طرفی دوام بالا و ضد آب بودن آن باعث شده افراد زیادی از این محصول استفاد کنند. این خط چشم بعد از ترسیم ریزش ندارد و باعث کثیف شدن اطراف چشم نمیشود.

یکی از محصولات پرطرفدار این برند خط چشم ماژیکی ضد آب با رنگ سفید است.

خط چشم ماژیکی کیس بیوتی

انواع خط چشم های برند کیس بیوتی را همین حالا میتوانید در فروشگاه اینترنتی خانومی با تخفیف ویژه خریداری کنید.

خرید مسقیم از خانومی

این برند چینی خط چشم ماژیکی خود را طوری طراحی کرده است که کاربری آسانی دارد و برای استفاده افراد مبتدی بسیار مناسب است. از طرفی افرادی که دوستدار آرایش های فانتزی و سبک های مختلف آرایش هستند میتوانند از خط چشم های ماژیکی رنگی این برند استفاده کنند.

خط چشم ماژیکی هندیان

برای دسترسی آسان شما، این محصول روی فروشگاه اینترنی خانومی با تخفیف فوق العاده قابل دسترس میباشد و میتوانید به راحتی تهیه کنید.

خرید مستقمی از خانومی

کاریته

این برند خط چشم های ماژیکی با دوام بسیار بالایی دارد. حتی برای سلیقه های مختلف، دو نوع خط چشم ماژیکی مات و براق را تولید کرده است که با توجه به سلیقه و نیاز خود میتوانید هرکدام را انتخاب کنید. از کیفیت بالای این محصول نباید غافل شد. ماندگاری بالا و ضد آب بودن، رنگ کاملا مشکی بعد از ترسیم و نرم و روان بودن از ویژگی های این محصول است.

خط چشم ماژیکی کاریته

اگر خط چشم های این برند مورد انتخاب شما هستند میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی خانومی، انواع خط چشم های ماژیکی این برند را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

فلورمار

خط چشم ماژیکی برند فلورمار دارای رنگبندی است. این محصول دارای قلم نوک تیز میباشد که باعث میشود بتوانید خط چشم های باریک و نازک را هم ترسیم کنید. بعد از کشیدن این خط چشم، رنگ مخملی پیدا میکند و زیبایی خاصی به چشمان شما هدیه میدهد. ماندگاری بالای این محصول جزو نکات اصلی است.

خط چشم ماژیکی فلورمار

شما میتوانید این محصول را با تخفیف ویژه و امکان انتخاب رنگ از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

لالوکس

خط چشم ماژیکی لالوکس یک انتخاب مناسب برای تمام افراد است. این خط چشم فرمولاسیون بسیار خوبی دارد و هنگام استفاده هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند. سر نمدی این محصول بسیار نرم بوده و باعث سهولت هنگام ترسیم میشود. این خط چشم پوشش دهی بسیار بالایی دارد و پس از ترسیم دچار ریزش نمیشود و رنگ کاملا مشکی دارد.

خط چشم ماژیکی لالوکس

این خط چشم بسیار محبوب در فروشگاه اینترنی خانومی موجود میباشد و شما میتوانید به راحتی این محصول را تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

وت ان وایلد

این برند خط چشم ماژیکی خود را در دو رنگ مشکی و قهوه ای برای طرفداران تولید کرده است. این خط چشم خیلی زود روی پوست شما خشک میشود و بسیار پر رنگ و مات دیده میشود. استفاده از این محصول برای تمام افراد مناسب است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول، نداشتن تست حیوانی است که این روزها ملاک خرید بسیاری از کاربران شده است.

خط چشم ماژیکی وات ان وایلد

اگر شما هم برای خرید به نداشتن تست حیوانی محصول توجه میکنید، یکی از پیشنهادهای ما برای شما قطعا این محصول است که میتوانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی خانومی تهیه کنید.

خرید مستقیم از خانومی

بل

خط چشم ماژیکی بل به سرعت روی پلک خشک شده و با رنگدانه های مشکی خود، پوشش یکنواختی روی چشم ایجاد میکند. این خط چشم دارای سر ماژیکی و نرم بوده که کار کردن با آن را بسیار آسان میکند. این محصول ضدآب بوده و با ماندگاری بالایی که دارد پخش نمیشود و اطراف چشم را کثیف نمیکند. علاوه بر تمام این نکات، این خط چشم قیمت مناسبی نسبت به کیفیت خوب آن دارد.

خط چشم ماژیکی بل

اگر مایل به تهیه این خط چشم هستید، هم اکنون در فروشگاه خانومی دارای تخفیف ویژه است. قبل از اتمام تخفیف این محصول را تهیه کنید.

 

جمع بندی

 

در این مقاله سعی کردیم بهترین خط چشم ماژیکی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم و انواع آن را برای شما دسته بندی کردیم. باید دقت کنید اولین ملاک انتخاب خط چشم را کیفیت و اصل بودن محصول بدانید و با توجه به محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، خط چشم مناسب خود را به راحتی از طریق لینک های موجود خریداری کنید.

اگر در استفاده از هرکدام از محصولات معرفی شده نظر و یا تجربه ای دارید میتوانید با ما در میان بگذارید تا دیگران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

 

منابع:

https://missrose.com.pk/products/miss-rose-magic-eyeliner-1

https://shop.hamariweb.com/miss-rose-2-in-1-magic-eyeliner-and-seal-eyeliner-mpid623330

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا