میکاپ چشممیکاپ

گلیتر آرایشی چشم چیست؟ | فیس مگ

گلیتر چشم چیست؟ حتما شما هم به دنبال آرایشی با زرق و برق و درخشندگی بالا هستید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با بررسی انواع گلیتر آرایشی و آموزش نحوه استفاده از آنها، تغییری پر زرق و برق در سبک آرایش و میکاپ خود داشته باشید.

در انتهای مقاله نیز به معرفی برخی از بهترین برندهای سایه گلیتری و بررسی هرکدام میپردازیم. با مطالعه این مقاله میتوانید سایه گلیتری مناسب خود را پیدا کنید و با ویژگی­های هرکدام به طور کامل آشنا شوید.

گلیتر چیست؟

ابتدا باید بدانید که گلیتر همان اکلیل و به معنی زرق و برق میباشد. گلیترها اکلیل­ های فشرده ­ای هستند که جنس آنها پلاستیکی است و از ترکیب آلومینیوم و پلی­ اتیلن ترفتالات ساخته میشوند. از آنجایی که گلیترهای آرایشی با نقاط حساسی ماننده چشم و لب در ارتباط هستند، در ساخت آنها از مواد درجه یک استفاده میشود و مواد شیمیایی و پلاستیک ­ها در ساخت آنها نقشی ندارند.

گلیترها از نظر رنگ و شکل ظاهری، اندازه و کاربردی که دارند به انواع مختلفی تقسیم میشوند.

انواع گلیتر از نظر ظاهر و رنگبندیگلیتر چشم

  • گلیتر پودری:

    این نوع گلیترها بافت بسیار ریزی دارند و یک درخشندگی ملایم را بر روی پوست ایجاد میکنند و برای میکاپ های ملایم بهترین انتخاب هستند.

  • گلیتر متالیک:

    گلیترهای متالیک درخشندگی بالا و بی نظیری دارند و بیشترین کاربرد آنها برای استفاده روی پوست بدن است.

  • گلیتر هولوگرافیک:

    این نوع از گلیترها در هنگام برخورد با نور، چند رنگ مختلف را از خود منتشر میکنند. برای نتیجه­ ی جذاب تر میتوانید گلیتر هولوگرافیک را با گلیتر متالیک ترکیب کنید تا شاین و درخشندگی جذاب تری داشته باشد.

  • گلیترهای رنگین کمانی:

    درخشش و شاین این نوع گلیتر مثل گلیتر پودری ملایم است و سایه­ های پاستلی چشم نوازی ایجاد میکند. شما میتوانید با ترکیب 60% گلیتر رنگین کمانی، 30% متالیک و 10% هولوگرافیک به یک شاین و درخشندگی بی­نظیر دست یابید.

انواع گلیتر از لحاظ کاربردسایه چشم گلیتر

سایه گلیتر چشم

سایه های گلیتری به میکاپ شما جلوه و درخشندگی خاصی میدهند و اگر دنبال گزینه میکاپ برای مجالس و عروسی ­ها هستید سایه گلیتر بهترین پیشنهاد برای شماست. در ادامه انواع گلیتر چشم را بررسی میکنیم:

  • گلیتر پودری با پیگمنت بالا

این نوع از گلیتر فقط مخصوص چشم است و نوعی اکلیل فشرده با پیگمنت بالاست. استفاده از این نوع گلیتر برای اینکه به خوبی روی سطح پوست بچسبد به چسب گلیتر نیاز دارد.

  • گلیتر پودری با پیگمنت پایین

این نوع گلیتر همان طور که از نوعش پیداست، پیگمنت و رنگدانه پایینی دارد. همین موضوع باعث شده بافت سبکی داشته باشد و علاوه بر استفاده در ناحیه چشم، میتوان از آن در قسمت­های دیگر بدن هم استفاده کرد.

  • گلیتر فشرده

این گلیتر بافت چرب دارد و در انواع پالت در دسترس قرار دارد. استفاده از این نوع گلیترها نیازمند چسب یا مهارت خاصی نیست و افراد مبتدی هم میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

گلیتر فشرده

  • گلیتر کرمی یا چرب

این گلیتر بافت بسیار چرب­تری دارد و استفاده از آن دشوارتر است. به همین دلیل برای افراد مبتدی مناسب نیست و برای استفاده از این نوع گلیتر حتما باید مهارت کسب کرد چون در صورت استفاده نادرست از آن احتمال تکه­ تکه شدن و ناهمواری آرایش چشم وجود دارد.

  • گلیتر پرس شده

گلیتر پرس شده هم دارای بافت کرمی و چرب است با این تفاوت که ترکیبی و در قالب پرسی عرضه میشود. در مقایسه با گلیتر کرمی، استفاده از این نوع گلیتر ساده ­تر است.

گلیتر پرس شده

گلیتر لب

این نوع گلیترها تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع مختلف مثل پودری، جامد، مایع، رژ لب اکلیلی و لیپ­گلاس گلیتر در دسترس هستند. درخشندگی گلیترها باعث حجیم ­تر دیده شدن لب ها میشود و علاوه بر آن به نرم شدن و آبرسانی به لب­ ها هم کمک میکنند. گلیترهای لب، هم روی رژلب و هم به تنهایی قابل استفاده هستند.

گلیتر مو

این نوع گلیترها به صورت پودر و اسپری موجود هستند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

گلیتر بدن

گلیتر بدن

گلیترهای بدن در انواع مختلف مثل کرمی، پودری و اسپری تولید میشوند. درخشش این گلیترها بسیار چشم نواز است و ماندگاری بسیار خوبی هم دارند. درخشش این گلیترها روی بدن بسیار خاص و به استایل شما جذابیت خاصی میدهد.

گلیتر ناخن

انواع مختلفی مثل لاک اکلیلی، گلیتر پودری ناخن، گلیتر لاک­ژل و برق ناخن اکلیلی وجود دارند. کاربرد این گلیترها در کاشت ناخن ها بسیار رایج است و با لاک­ژل، ژل و … قابل ترکیب هستند. از آنجایی که این اکلیل ها در انواع ریز و درشت تولید میشوند شما میتوانید با توجه به مدل و سلیقه خودتان، هم بر روی لاک و هم روی برق ناخن از آنها استفاده کنید.

 

نحوه استفاده از سایه گلیتری

بهترین ابزار برای گلیتر چشم انگشت ها هستند اما شما میتوانید برای این کار از براش های مخصوص هم استفاده کنید. دو روش برای استفاده از سایه گلیتر وجود دارد:

سایه چشم گلیتر

 

  • روش استفاده گلیتر با چسب

برای این روش باید ابتدا زیرسازی چشم­ ها را به خوبی انجام دهید. برای این کار نیاز است ابتدا پوست خود را تمیز کنید، مرطوب کننده، آبرسان، کرم پودر و کانسیلر و تمام زیرسازی ها را انجام دهید.

مقدار مناسبی از چسب گلیتر را با استفاده از انگشت و به صورت ضربه ای روی پلک خود پخش کنید و هرگز انگشت را روی پلک نکشید. بلافاصله مقدار مناسبی از سایه گلیتری را مجددا با انگشت بردارید و به همان روش ضربه ای روی پلک پخش کنید. شما میتواند از براش مخصوص هم استفاده کنید.

در استفاده از گلیتر با چسب باید دقت کنید که چسب گلیتر زود خشک میشود و باید مراحل را بدون فاصله انجام دهید تا نتیجه مطلوب را به­ دست بیاورید.

  • روش استفاده گلیتر بدون چسب

در این روش بعد از پاکسازی پوست نیاز است مقداری مرطوب کننده یا کرم پودر به پلک بزنید و سپس با استفاده از انگشت سایه گلیتری را به پلک بچسبانید.

 

پاک کردن سایه گلیتری

برای پاک کردن سایه گلیتری پد پنبه­ ای را به میسلارواتر یا شیرپاک کن آغشته کنید و چند ثانیه روی پلک­ ها نگه دارد. بعد از گذشت چند ثانیه با کشیدن آرام پد روی پوست گلیترها از روی پلک پاک میشوند.

سایه چشم گلیتر

معرفی بهترین برندهای سایه گلیتری

برند نیکس

نیکس یکی از محبوب ترین برندها برای خرید محصولات گلیتری است. این برند انواع سایه های گلیتری کاسه­ ای، سایه­ های گلیتری تکی مایع و همچنین پالت سایه­ های گلیتری را تولید میکند. از طرفی با کیفیت و ماندگاری مطلوب رضایت طرفداران خود را نیز جلب کرده است.

سایه چشم نیکس

برند کالیستا

سایه چشم کالیستا مدل Quattro Eye Design شماره 23E دارای ترکیبات رنگی بسیار خاص و بی­نظیری است. این برند انواع سایه های مات و براق را تولید میکند و ماندگاری طولانی آن باعث افزایش طرفداران این برند شده است؛ به طوریکه با این پالت سایه میتوانید ساعت ­ها آرایش چشم خود را ثابت نگه دارید و حتی در اثر تعریق هم سایه چشم شما خراب نشود. مصرف کنندگان این سایه حتی بدون زیرسازی و استفاده از کانسیلر و مرطوب کننده از ماندگاری این سایه بسیار احساس رضایت داشتند. این پالت سایه حاوی ویتامین E برای تولید کلاژن است و از چروک شدن پوست پلک جلوگیری میکند.

سایه چشم کالیستا

پالت سایه چشم چهارتایی کالیستا را با قیمت مناسب و امکان انتخاب رنگ­ های پالت، میتوانید با تخفیف ویژه به راحتی از سایت بیوتی کد و سایت خانومی تهیه کنید.

خرید سایه چشم کالیستا از خانومی

 

برند مای

برند ایرانی مای سایه­ های خود را به صورت تکی ارائه میکند و رنگ های متفاوتی را برای انواع سلیقه تولید کرده است. رنگبندی های این سایه­ ها در دو نوع مات و براق و گلیتری ارائه میشود. سایه­ چشم مای پوشانندگی فوق­ العاده بالایی دارد و بافت سبک و مخمل گون به پلک های شما میدهد؛ احساس سنگینی آرایش چشم و پلک را با سایه­ های مای هرگز تجربه نخواهید کرد.

سایه چشم مای

انواع سایه ­های مات و گلیتری این برند را نیز میتواند با تخفیف ویژه از سایت بیوتی کد و با امکان انتخاب رنگ تهیه کنید.

خرید سایه چشم مای از خانومی

برند نوت

این پالت سایه حرفه­ ای بافت ابریشمی و براق به پلک­ های شما هدیه میدهد و جلوه ­ای گیرا و جذاب به آرایش شما میدهد.از ویژگی­ های این محصول میتوان به مواردی چون ماندگاری بالا، پوشش دهی بالا، قابل استفاده بودن برای انواع پوست و محافظت از پوست نازک اطراف چشم اشاره کرد. این سایه فاقد پارابن بوده و حاوی ویتامین E میباشد. رنگدانه­­ های غنی این سایه به ماندگاری و پوشانندگی بالای این محصول کمک کرده است.

سایه چشم نوت

اگر چشم­ های حساسی دارید پیشنهاد ما پالت سایه لاو ات فرست سایت از برند نوت میباشد که با تخفیف ویژه در سایت بیوتی کد و همچنین سایت خانومی با قابلیت انتخاب رنگ پالت موجود و قابل سفارش میباشد.

پالت سایه چشم نوت

برند دلایلا

سایه چشم­ های تکی برند دلایلا با بافت نرم و مخملی که به پلک ­های شما میدهد باعث افزایش جذابیت چشمان شما میشود. ماندگاری بالا از ویژگی ­های مهم این محصول است. این سایه چشم فاقد پارابن و مخصوص افراد با پوست های حساس است.

سایه چشم دلایلا

اگر پوست حساسی دارید و به دنبال محصول مطمئن میگردید، پیشنهاد ما سایه دلایلا است. این سایه با تخفیف ویژه بر روی سایت بیوتی کد برای شما قابل دسترس میباشد.

 

برند ام جی ام

سایه چشم دو رنگ ام جی ام بافت بسیار نرمی دارد که به راحتی روی پوست پخش میشود و ماندگاری بالایی هم دارد. بافت مخملی این سایه روی پلک های شما جذابیت دوچندانی به آرایش شما میدهد. این سایه حاوی مواد معدنی مفید است که از خط افتادن روی پلک جلوگیری میکند و به دلیل سبک بودن آن، مانع افتادگی و چروک پلک میشود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایه قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب میباشد. این برند انگلیسی به خوبی سلیقه مشتری را پیدا کرده و جفت رنگ های جذابی را برای شما تولید کرده است.

سایه چشم ام جی ام

اگر به دنبال تغییر در آرایش چشم خود هستید همین الان این محصول را با قابلیت انتخاب رنگ از سایت بیوتی کد تهیه کنید و زیبایی چشمان خود را با این محصول دوچندان کنید.

 

برند دوسه

سایه چشم آمریکایی برند دوسه مورد تایید کارشناسان FDA آمریکا میباشد و فاقد ترکیبات حساسیت زاست. این محصول رنگبندی متنوعی دارد که میتوانید متناسب با هرآرایش از رنگ های آن استفاده کنید. این سایه با گذشت زمان روی پلک­ های شما محو نمیشود و پیگمنت­ های این سایه برای پوشاندن پشت چشم در هر دو حالت مات و درخشان وجود دارد و به راحتی باهم ترکیب میشوند.

سایه چشم دوسه

برای تجربه بی­نظیر استفاده از این محصول میتوانید به راحتی از سایت بیوتی کد رنگ سایه مناسب پوست خود را تهیه نمایید.

 

برند گلدن رز

از آنجایی که استفاده از لوازم آرایش مرغوب در سلامت پوست تاثیرگزار است، برند گلدن رز با تولید لوازم آرایش مرغوب و باکیفیت در درجه کیفی بالایی قرار دارد. از ویژگی­ های اصلی پالت سایه سیتی استایل از برند گلدن رز، پیگمنت عالی و فرمول ساخت بی­نظیر آن را میتوان نام برد که باعث شده بافت نرم و سبکی روی پلک داشته باشد. این پالت هر دو جلوه مات و براق را دربر دارد که همین امر باعث کاربردی شدن این پالت سایه شده است. ماندگاری بالای این سایه با حجم مناسب باعث شده تا طرفداران زیادی از این پالت سایه استفاده کنند. همچنین این پالت یک مجموعه از برنزر، هایلایتر، رژگونه و 9 رنگ مختلف سایه است که باعث کاربردی ­تر شدن این پالت سایه میشود.

سایه چشم گلدن رز

برای تهیه این محصول و محصولات مشابه از همین برند با تخفیف ویژه میتوانید به سایت خانومی مراجعه کنید.

خرید سایه چشم گلدن رز از خانومی

برند هدی بیوتی

این برند امروزه توسط بیشتر افراد شناخته شده است و طرفداران خاص خودش را دارد. پالت سایه چشم 18 رنگ مدل Nude جنرال از رنگ­های مات و براق بسیار کاربردی تشکیل شده است. این سایه مناسب برای انواع پوست است و بافت نرم و سبکی دارد. همچنین به دلیل پیگمنت بالایی که دارد باعث ماندگاری طولانی­تر روی پلک میشود. تنوع رنگی این محصول آن را برای تمامی افراد با انواع تناژ پوست قابل استفاده کرده است.

سایه چشم هدی بیوتی

اگر قصد تهیه این محصول با قیمت باورنکردنی و با تخفیف ویژه را دارید میتوانید از سایت خانومی برای خرید اقدام کنید.

خرید سایه چشم هدی بیوتی از خانومی

برند این لی

پالت سایه چشم این لی مناسب برای آرایش ­های تخصصی و گریم­ های حرفه­ ای است. این سایه پودری با بافت مخملی، نرم و ابریشمی پوشش دهی بالایی بر روی پلک دارد. از ویژگی­ های خاص این محصول عدم تست حیوانی آن میباشد که ملاک تهیه برخی افراد است. پخش پذیری بالای این محصول، پوششی زیبا برای چشم ­های شما ایجاد میکند و ماندگاری و دوام طولانی دارد.

سایه چشم این لی

این محصول هم اکنون با تخفیف فوق ­العاده در سایت خانومی موجود میباشد.

خرید سایه چشم این لی از خانومی

برند بیوتی بنفیتس

این پالت سایه مناسب برای انواع پوست تهیه شده و دارای رنگدانه­ های غنی میباشد. تناژ رنگی متنوع برای انواع سلیقه ها و قابل استفاده برای آرایش شبانه و روزانه از ویژگی­های این محصول به شمار میآید. دارای بافت پودری و رنگ ­های مات و براق نیز هست که انواع سلیقه ­ها را پوشش میدهد.

سایه چشم بیوتی بنفیتس

برای تهیه این محصول هم اکنون میتوانید به سایت خانومی مراجعه کرده و با تخفیف باورنکردنی این محصول را تهیه کنید.

خرید سایه چشم بنفیتس از خانومی

برند هدی موجی

پالت سایه 18 رنگ مدل Naughty از برند هدی موجی با رنگ­ های گرم و طبیعی شامل، 5 رنگ شاین، 8 رنگ مات و 5 رنگ لوکس مناسب انواع پوست تولید شده است. این سایه پیگمنت بسیار بالایی دارد و با فرمولاسیون منحصر به فرد خود باعث کارکرد آسان و مناسب برای افراد متبدی شده است.

سایه چشم هدی موجی

پالت های سایه این برند را با تخفیف بی­نظیر میتوانید از سایت خانومی تهیه کنید.

خرید سایه چشم هدی موجی از خانومی

برند لالوکس

سایه چشم 4 تایی لالوکس بافت سبک ساخته شده از ذرات میکرونی دارد همین امر باعث میشود که قابلیت استفاده همزمان از چند رنگ وجود داشته باشد. دوام و ماندگاری بالایی دارد و قابل استفاده برای مهمانی و یا به صورت روزانه میباشد. این سایه پیگمنت بالایی بر روی پلک دارد و جلوه خاصی به چشم ­ها میدهد.

سایه چشم لالوکس

هم اکنون میتوانید برای تهیه این محصول با تخفیف باورنکردنی به سایت خانومی مراجعه کنید.

خرید سایه چشم لالوکس از خانومی

برند فیزیشن فرمولا

این برند پالت سایه خود را با ویژگی مرطوب کنندگی و آبرسانی تولید کرده است که همین امر باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست میشود. همچنین این پالت سایه حاوی آنتی اکسیدان و نرم کننده پوست میباشد و پس از استفاده باعث شاداب شدن پوست میشود. پالت 12 رنگ سایه این برند دارای رنگ­ های مات و براق میباشد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین افرادی که حساسیت های پوستی دارند میتوانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند.

سایه چشم فیزیشن فرمولا

اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد ما این پالت 12 رنگ جذاب از برند فیزیشن فرمولا است. این پالت سایه و پالت­ های مشابه از این برند در سایت خانومی با تخفیف ویژه موجود است.

خرید سایه جشم فیزیشن فرمولا از خانومی

برند رولوشن

این برند پالت سایه 18 رنگ خود را با رنگ­های مات و براق با رنگدانه­ های قوی تولید کرده است. بافت نرم و سبک این محصول باعث میشود شما حس خوبی هنگام استفاده داشته باشد. تناژ رنگی گرم این پالت طرفداران خاص خود را دارد. پوشش این سایه بر روی پلک به صورت یکدست میباشد و مناسب استفاده روزانه و آرایش ­های خاص نیز هست. این محصول ماندگاری طولانی دارد.

سایه چشم رولوشن

اگر نداشتن تست حیوانی برای شما اهمیت دارد این محصول پیشنهاد ما به شماست که هم اکنون با تخفیف شگفت ­انگیز بر روی سایت خانومی موجود میباشد.

خرید سایه چشم رولوشن از خانومی

برند آنی لیدی

این برند پالت­ های سایه متفاوتی را با رنگ­ های مات و براق و با تعداد رنگ­ های متفاوت بنا به نیاز مصرف­ کنندگان تولید کرده است. همچنین با داشتن پالت سایه این برند شما مجموعه­ای از سایه چشم، سایه ابرو، رژگونه، هایلایتر و رژ لب را خواهید داشت. در پالت­ های این برند آینه و براش دوطرفه سایه برای سهولت استفاده قرار داده شده است. این پالت سایه برای افرادی که تمایل دارند یک پک کاربردی از لوازم آرایش داشته باشند بسیار مناسب است. این محصول به دلیل قابلیت حمل آسان بسیار پرطرفدار است.

سایه چشم آنی لیدی

اگر این مجموعه جذاب را میخواهید میتوانید برای تهیه با تخفیف شگفت­ انگیز به سایت خانومی مراجعه کنید.

خرید آنی لیدی از خانومی

برند کیس بیوتی

این برند هم پالت­های سایه خود را به همراه رژگونه تولید کرده است تا کاربرد بیشتری داشته باشد و مصرف­ کنندگان با خرید یک پالت صاحب مجموعه­ ای از سایه و رژگونه شوند و رنگ ­های مات و براق را در کنار هم داشته باشند. از ویژگی ­های این محصول میتوان به پیگمنت و ماندگاری بالا و طولانی مدت اشاره کرد.

سایه چشم کیس بیوتی

برای خرید این محصول که شامل تخفیف ویژه شده است میتوانید از سایت خانومی اقدام کنید.

خرید کیس بیوتی از خانومی

برند وت ان وایلد

یکی از طراحی ­های خاص و منحصر به فرد تولیدات این برند مداد چند منظوره کالر آیکون است که ابزاری بسیار کاربردی است و به عنوان رژلب، سایه چشم و رژگونه قابل استفاده است.این محصول حاوی روغن آرگان و ویتامین E بوده که جهت آبرسانی و پوشش­ دهی روی پوست موثر است.جلوه این مداد براق و متالیک است و بافت نرم و ابریشمی دارد. علاوه بر اینها نرم کننده و تغذیه کننده پوست نیز میباشد. البته پالت­های سایه تولید شده توسط این برند با تنوع در رنگبندی مشتریان خاص خود را دارد.

سایه چشم وت ان وایلد

این مداد و پالت سایه­ های چشم در مدل­ های دیگر از این برند هم اکنون در سایت خانومی شامل تخفیف ویژه شده و میتوانید برای تهیه از سایت خانومی اقدام کنید.

خرید سایه چشم وت ان وایلد از خانومی

برند کوییز

از تولیدات این برند میتوان به سایه چشم 4 تایی مدل Color Focus اشاره کرد که مناسب برای انواع پوست است و بافت نرم و ابریشمی این محصول احساس سبکی و راحتی به شما میدهد. پخش بالای رنگ و بدون ریزش بودن از ویژگی ­های خاص این محصول به شمار میآید. این سایه به آرایش شما جلوه صدفی و درخشان هدیه میکند.

سایه چشم کوییز

اگر نداشتن تست حیوانی برای شما مهم است یکی دیگر از پیشنهادات ما به شما این پالت سایه است که میتوانید برای تهیه آن با تخفیف ویژه به سایت خانومی مراجعه کنید.

خرید از خانومی

برند فلورمار

پالت سایه این برند رنگ بندی متنوعی دارد و با بافت سبک، نرم و مخملی، شاین ملایم و گیرایی را بر روی پلک­ های شما نمایان میکند. ترکیب تناژ رنگی این پالت میتواند ایده خوبی برای تغییر رنگ ­ها و آرایش ­های متفاوت باشد. از ویژگی ­های دیگر این سایه میتوان به قابلیت استفاده در دو صورت خشک و مرطوب اشاره کرد. همچنین به حفظ تعادل رطوبت پوست شما کمک میکند.

سایه چشم فلورمار

اگر قصد خرید سایه چشم از برند فلورمار را دارید هم اکنون با مراجعه به سایت خانومی محصولات این برند را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

خرید سایه فلورمار از خانومی

برند سیترای

این برند معمولا سایه­  های خود را به صورت تکی ارائه میکند و چندین مدل سایه گلیتری فشرده با رنگ های بسیار جذاب در بین محصولات خود دارد. همانطور که گفته شد افراد مبتدی بسیار راحت میتوانند از این نوع گلیترهای فشرده استفاده کنند و درخشندگی را به آرایش خود اضافه کنند.

سایه چشم سیترای

خرید سایه سیترای از خانومی

برند پینک ­کی

برند پینک کی هم پالت سایه گلیتر جذابی را برای دوستداران سایه­ های گلیتری، با رنگ­ های متنوع و چشم­ نواز ارائه میکند. شما میتواند در صورت مناسب بودن تناژ رنگی پالت سایه این برند، سعی در تهیه آن داشته باشید و درخشندگی را به چشم ­های خود هدیه دهید.

سایه چشم پینک کی

برند فبل

این برند پالت سایه گلیتر بسیار چشم نوازی را ارائه کرده است و یکی از پیشنهادها برای استفاده در سالن ­های زیبایی میباشد. رنگ های این پالت اکلیلی و بسیار براق هستند. 21 رنگ موجود در این پالت شما را از هرگونه سایه چشم گلیتری دیگر بی ­نیاز میکند. این پالت میتواند جزو بهترین انتخاب­ ها برای آرایش فانتزی، مجالس، عروسی و جشن­ های خاص باشد.

سایه چشم فبل

 

برند دودو گرل

دودو گرل هم پالت های متنوعی از  ترکیب رنگ های مات و اکلیلی برای دوست­داران هر دو دسته سایه مات و گلیتری تولید کرده و نیاز مشتریان به این دو نوع سایه را رفع کرده است.

سایه چشم دودوگرل

 برند ژوپیتر

سایه چشم ژوپیتر دارای پالتی حاوی 25 رنگ متفاوت و جذاب است که برای سلیقه ­های مختلف بسیار کاربرد دارد. از ویژگی­ های این محصول میتوان به ترکیبی بودن رنگ های مات و درخشان، بافت نرم و لطیف و ریزدانه­ های رنگی بادوام اشاره کرد.

سایه چشم ژوپیتر

برند اسنس

این پالت دارای رژگونه، سایه چشم و هایلایتر است که رنگبندی هماهنگی دارد و برای آرایش­ های روزانه و ملایم بسیار مناسب است. بافت سایه­ های این پالت ابریشمی و نرم و است و خیلی خوب روی پوست مینشیند. ماندگاری بالا یکی از ویژگی های این پالت جذاب است.

سایه چشم اسنس

خرید سایه اسنس

برند میستار

این برند یکی از برندهای معروف ایرانی است که توسط مواد اولیه اروپایی و کاملا طبیعی و بدون اسانس تولید میشود. این محصول با پوشش دهی بسیار بالا و یک دست بر روی پلک جلوه خوبی را به چشم­ ها میدهد. بافت این محصول نیز نرم و سبک است و برای افراد حرفه­ ای گزینه ­ای بسیار مناسب میباشد. از طرفی این محصول ارزش خرید خوبی نیز نسبت به قیمت دارد. جلوه رنگ، ماندگاری و کیفیت این محصول رضایت طرفداران خود را جلب کرده است.

سایه چشم میستار

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما را با سایه ­های گلیتر و انواع آن آشنا کنیم. با معرفی اجمالی برخی از برندهای معروف این ابزار آرایشی، سعی در راهنمایی شما برای انتخاب بهترین برند و مناسب­ ترین پالت سایه چشم گلیتر را داشتیم. اگر شما هم در استفاده از این محصولات نظر و تجربه­ ای دارید با ما درمیان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا