میکاپمیکاپ چشم

آموزش سایه چشم لایت – سیاه چشم لایت برای مهمانی | فیس مگ

سایه چشم لایت چیست؟ آموزش سایه چشم لایت

سایه چشم لایت چیست؟

در دنیای آرایش سایه چشم لایت یک تکنیک بسیار پر کاربرد و جذاب شناخته شده است. در این تکنیک شما میتوانید با استفاده از رنگ های مناسب چشم های خود را بزرگتر و جذاب تر نشان دهید. شما در این تکنیک و با انتخاب درست رنگ ها برای زدن سایه چشم لایت، میتوانید به چشمان خود حجم بدهید و چشم را درشت تر نشان دهید.

برای انجام این تکنیک باید بدانید چه رنگ هایی را در چه محل هایی به کار ببرید تا یک سایه چشم لایت بسیار زیبا داشته باشید.

اگر مبتدی هستید نگران نباشید ما در این مقاله سعی کردیم به شما آموزش دهیم تا به راحتی این کار را انجام دهید. شما میتوانید با تمرین و تکرار انواع و مدل های سایه چشم لایت را یاد بگیرید و برای مراسمات مختلف و آرایش های مختلف از سایه چشم لایت استفاده کنید.

مطالب بیشتر گلیتر چشم چیست ؟

آموزش سایه چشم لایت برای مبتدی ها 

1. پاکسازی صورت

اولین مرحله هر آرایشی پاکسازی صورت است. برای این کار باید صورت خود را با هر پاک کننده ای که استفاده میکنید تمیز کنید تا هیچ آلودگی زیر آرایش شما باقی نماند و مواد آرایشی بهتر روی پوست شما بنشیند.

2. زیرسازی

در این مرحله باید پوست اطراف چشم را آماده کنید. باید برای این مرحله از پرایمر استفاده کنید. پرایمرها به خاطر ترکیباتی که دارند باعث ماندگاری بیشتر آرایش روی پوست میشوند.

3. کانسیلر

کانسیلر را بعد از پرایمر استفاده کنید. چون کانسیلرها با پوشاندن لک و تیرگی های اطراف چشم، باعث یکدست شدن پوست میشوند و پوست را برای میکاپ آماده میکنند.

4. سایه

ابتدا باید سایه چشم خود را انتخاب کنید. نکته مهم انتخاب سایه چشم این است که باید طیف رنگی که انتخاب میکنید با رنگ پوست، رژ لب و لباستان همخوانی داشته باشد. در صورتی که طیف رنگ مناسب را انتخاب کنید آرایشتان منسجم تر به نظر می آید.

بعد از اینکه رنگ سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید باید با یک انگشت یا براش مناسب سایه آن را روی پلک خود پخش کنید. درنظر داشته باشید که برای انجام سایه لایت باید از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. به این صورت که رنگ های روشن و تیره که با هم تناسب دارند را انتخاب کنید.

حال برای داشتن سایه لایت باید با رنگ های تیره شروع کنید. با همان براش یا انگشتی که میخواهید آرایش را انجام دهید باید ابتدا مقداری رنگ نود به گوشه خارجی چشمتان بزنید و مقداری آن را پخش کنید. نباید این پخش شدن را طوری انجام دهید که کل پلک را بپوشاند.

بعد از اینکه گوشه چشم را با سایه نود پوشاندید باید با یک رنگ روشن مات بقیه پلک را بپوشانید و جایی که این دو رنگ به هم میرسند را مقداری فید کنید.

با سایه ای تیره تر یک خط چشم طوریکه از حالت معمولی کلفت تر باشد در گوشه چشم خود بکشید.

حال باید با یک براش بلندینگ خط چشمی که با رنگ تیره تر کشیدید را در همان جای خودش محو کنید تا به صورت خطی دیده نشود.

باید با یک رنگ روشن زیر خطی که کشیدیم را مرتب کنیم تا کاملا مرز بین سایه و پوست اطراف چشم مشخص شود.

با همان رنگ تیره ای که خط چشم کشیدید گوشه داخلی چشم را هم مقداری سایه بزنید تا آرایش کامل تری داشته باشید.

احتمالا علاقه داشته باشید: آموزش آرایش چشم ریز

5. خط چشم

بعد از اینکه این سایه ها را روی چشم خود زدید میتوانید به صورت دلخواه از یک خط چشم هم استفاده کنید ولی بسیار نازک باشد و تا داخل چشم کامل کشیده نشود.

6. فرمژه

زدن یا نزدن فر مژه کاملا به خودتان بستگی دارد. این که این مرحله در این آموزش قرار دارد به خاطر کامل بودن آموزش است و انجام آن به خودتان بستگی دارد.

7. ریمل

ریمل زدن آخرین مرحله آراش چشم محسوب میشود. ریمل هم با حجمی که به مژه های شما میدهد باعث جذابیت چندبرابری چشمان شما میشود و تیرخلاص آرایش چشم محسوب میشود. انتهای هر نوع آرایش چشم ریمل زدن است که نقطه پایان کار آرایش چشم است.

بسیار مراقب باشید تا ریمل به پلک شما برخورد نکند و آرایش چشمتان خراب نشود.

سایه چشم لایت

5 تا از بهترین پالت های سایه چشم لایت

در ادامه این مقاله 5 تا از معروف ترین پالت های سایه چشم را برای شما قرار دادیم و ویژگی های هرکدام را به طور مختصر بیان کردیم. البته اگر به دنبال انتخاب سایه چشم هستید میتوانید با مطالعه مقاله انواع سایه چشم به طور کامل برندهای سایه چشم را بشناسید و پس از بررسی پالت سایه مناسب خود را تهیه نمایید.

سایه چشم هدی بیوتی

پالت های سایه هدی بیوتی از کامل ترین پالت های سایه شناخته میشوند. در این پالت سایه انواع رنگ های مات و براق وجود دارند که برای انواع آرایش قابل استفاده هستند. بافت نرم و سبک و پیگمنت بالای این سایه ها به چشمان شما جذابیت خاصی میدهند. علاوه بر این موارد ماندگاری بالا و عدم ریزش این سایه باعث شده تا مصرف کنندگان زیادی  از این برند استفاده کنند.

سایه چشم هدی بیوتی

برای تهیه این پالت سایه با تخفیف شگفت انگیز میتوانید به سایت خانومی مراجعه کنید.

خرید از خانومی

سایه چشم گلدن رز

پالت های سایه گلدن رز ترکیبی کاربردی از رنگ های سایه چشم است. شما با استفاده از این پالت میتوانید انواع سایه چشم لایت را در آرایش خود استفاده کنید. همخوانی و تناسب رنگ های این پالت سایه آن را بسیار کاربردی کرده است.

بافت این سایه نرم و مخملی است و پیگمنت بسیار بالایی هم دارد. افرادی که حسایت پوستی دارند هم میتوانند با خیال راحت از این محصول استفاده کنند چون ضدحساسیت است. علاوه بر این موارد این محصول تست حیوانی هم ندارد. شما میتوانید برای انواع آرایش روزانه و حرفه ای از پالت های سایه این برند استفاده کنید.

سایه چشم گلدن رز

هم اکنون این محصول در سایت خانومی با تخفیف ویژه ارائه شده است.

خرید از خانومی

مطالب بیشتر :۲۰ نوع از بهترین سایه چشم ها

سایه چشم رولوشن

پالت های سایه رولوشن انواع رنگ ها را دارد و برای انواع تناژ پوستی مناسب است. بافت نرم و سبک این محصول باعث میشود شما سنگینی روی پلک های خود حس نکنید. رنگدانه های این سایه بسیار قوی هستند و باعث میشود که پوشش یکدستی روی پوست شما ایجاد کنند. این محصول هم برای انواع آرایش روزانه و حرفه ای مناسب است.

جلوه نهایی این سایه بسیار ماندگار است. این محصول تست حیوانی ندارد.

سایه چشم رولوشن

 

 

سایه چشم شیگلم

پالت سایه چشم شیگلم مناسب برای تمام افراد است. این سایه بافت نرم و سبکی دارد که به راحتی روی پوست کشیده میشود. ماندگاری طولانی مدت، بدون ریزش و ماسیدگی از ویژگی های مثبت این محصول است.

سایه چشم شیگلم

اگر قصد خرید این محصول را دارید به سایت خانومی مراجعه کنید و آن را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

خرید از خانومی

سایه چشم نوت

پالت های سایه چشم برند نوت برای پوست های حساس مناسب هستند. بعد از کشیدن روی پلک پخش نمیشوند و 2 اپلیکاتور مخصوص هم دارند. این محصول فاقد پارابن است و در رنگبندی های مختلف تولید شده اند که میتوانید با توجه به نیاز خود پالت با رنگبندی مناسب خود را تهیه کنید.

سایه چشم نوت

خرید انواع سایه چشم نوت از خانومی

 

 

جمع بندی

نکته ای که برای زدن سایه چشم باید درنظر داشته باشید این است که موقعیت مراسم را بدانید. این نوع سایه چشم ها بیشتر برای مراسمات غیررسمی استفاده میشوند و شما میتوانید با تمرین و تکرار در زدن این سایه چشم مهارت بدست بیاورید. علاوه بر اینها با خلاقیت و سلیقه خود میتوانید انواع سایه چشم لایت را برای خود طراحی کنید و در مراسمات مختلف، مناسب با موقعیت از آنها استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا