میکاپمیکاپ چشم

سایه چشم شاین _ انواع سایه چشم شاین | فیس مگ

سایه چشم شاین

سایه چشم شاین

 

تاریخچه آرایش شاین

تاریخچه این نوع از آرایش به دهه هفتاد میلادی برمیگردد. در آن زمان در مجالس رقص و شادی از لباس ها و آرایش های شاین و براق استفاده میکردند. حالا هم بعد از گذشته چند دهه این سبک از آرایش دوباره محبوبیت پیدا کرده و بسیاری از افراد در مجالس و مراسمات مختلف از این نوع آرایش استفاده میکنند. معمولا خانم ها به برق زدن چشم ها علاقه فراوان دارند و این نوع آرایش برایشان جذاب است.

هنگامی که میخواهید در آرایش خود از این سبک استفاده کنید باید توجه داشته باشید که اگر در استفاده از لوازم آرایش شاین دار زیاده روی کنید ممکن است که تاثیر منفی روی آرایش شما داشته باشد و آن را از زیبایی دور کند.

از طرف دیگر هنگامی که از لوازم آرایش شاین دار روی پوستتان استفاده میکنید باید توجه کنید که منافذ پوستتان بسته میشود و بهتر است که بعد از پاک کردن آرایش از ماسک تمیزکننده هم حتما استفاده کنید تا مواد به خوبی از روی پوست شما پاک شوند و اکسیژن به پوست شما به خوبی برسد. در غیر اینصورت ممکن است بعد از استفاده از این لوازم آرایشی دچار انواع جوش ها شوید.

 

هماهنگی در لباس و آرایش

این مسئله گاهی نادیده گرفته میشود اما باید بدانید که وجود هماهنگی بین لباس، مدل موها و سبک آرایشی شما از موارد الزامی است و درصورتی که این هماهنگی را مدنظر نداشته باشید، استایل شما به هم ریخته دیده میشود.

برای مثال هنگامی که شما لباس نقره ای دارید میتوانید در صورت و آرایش خود از لوازم آرایش شاین دار نقره ای استفاده کنید که یکی از بهترین گزینه های آرایشی برای ست کردن با انواع رنگ لباس، سایه چشم است.

امروزه در بازار انواع رنگ ها و مدل های سایه چشم گلیتری و شاین دار وجود دارند که مصرف کنندگان بر اساس سلیقه و نظر خود آنها را انتخاب و خریداری میکنند.

آرایش شاین

به جرات میتوان گفت یکی از جذاب ترین سبک های آرایشی، آرایش شاین برای مهمانی ها و مراسمات خاص است. آرایش شاین مختص چشم ها و لب هاست. برای این کار از محصولات گلیتری مثل سایه چشم گلیتری و گلیترهای لب استفاده میکنند. آرایش شاین عروس یا آرایش شاین دخترانه یکی از محبوب ترین سبک ها برای مراسم جشن و عروسی است.

آرایش شاین

اگر به عکس های قدیمی هم نگاه بیندازید میبینید که در زمان قدیم هم آرایش های شاین و براق بسیار مد بوده و خیلی از افراد از این نوع آرایش استفاده میکردند.

آرایش شاین اصول خاص خودش را دارد که در صورتیکه این اصول رعایت شود جلوه ای بهتر و آرایشی تمیزتر خواهید داشت.

 

کل صورت را آرایش شاین نکنید

درست است که آرایش شاین بسیار پرطرفدار است. اما باید توجه داشته باشید که زیاده روی در این سبک میتواند نتیجه عکس بدهد و تاثیر منفی در آرایش شما داشته باشد.

 

یکی از وسیله های پر کاربرد و مهم در آرایش شاین سایه چشم است.

آرایش شاین

نکات و اصول سایه چشم

سایه زدن اصول بسیار مهمی دارد. اگر رنگ و مدل سایه را با توجه به نکات زیر انتخاب کنید تاثیر مثبت آن را در آرایش خود خواهید دید. در این مقاله سعی کردیم مهم ترین نکات سایه زدن را به شما آموزش دهیم.

  1. قبل از سایه زدن روی پلک را با پرایمر یا کرم بپوشانید. این کار باعث ماندگاری بالاتر سایه چشم شما و همچنین باعث عدم پخش شدن آن میشود. در نتیجه به تمیز ماندن آرایش شما کمک میکند.
  2. برای انتخاب تناژ رنگی، بهتر است سایه های روشن را برای گوشه داخلی چشم و رنگ های تیره را برای گوشه خارجی چشم استفاده کنید. همچنین اگر سایه تیره که در خارج چشم میزنید را به سمت بالا امتداد دهید باعث کشیده تر شدن چشم های شما میشود.
  3. بهتر است که در انتخاب رنگ سایه حتما به تناژ پوست خود توجه کنید. افرادی که پوست تیره دارند بهتر است از رنگ های روشن و متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنند. مثل رنگ های طلایی و نقره ای. این کار باعث جذاب تر شدن چشم ها میشود. برای پوست های گندمی محدودیتی در انتخاب رنگ سایه وجود ندارد و میتوانند متناسب با سلیقه خود رنگ سایه را انتخاب کنند. افرادی هم که رنگ روشن دارند برای بهتر دیده شدن آرایش خود میتوانند بیشتر از رنگ های تیره سایه استفاده کنند تا آرایش جذاب و چشمانی گیرا داشته باشند.
  4. اگر میخواهید در فرم ابرو و چشم خود اصلاحی ایجاد کنید میتوانیدبا استفاده از سایه با رنگ روشن و مناسب با رنگ پوست خود مثل رنگ استخوانی در زیر ابروی خود خطی ظریف و جداکننده بکشید. همچنین برای بزرگ تر دیده شدن چشم میتوانید با رنگ روشن روی خط مژه پایین سایه بزنید.

نکات و اصول سایه چشم

  1. برای اینکه سایه چشم را دقیق و درست در جای خود بزنید بهتر است چشم ها را هنگام زدن سایه چشم باز نگه دارید.
  2. میتوانید از سایه چشم تیره به جای خط چشم هم استفاده کنید. برای انجام این کار باید از براش مناسب، یعنی براش کوچک و تخت استفاده کنید.
  3. برای انواع حالت چشم، اصول خاصی وجود دارد. افرادی با چشم گرد باید تمرکز سایه را برای گوشه های خارجی پلک بگذارند و به پشت پلک سایه کمتری بزنند. افرادی که چشم های کشیده و باریک دارند باید از سایه روشن تر استفاده کنند و در تمام سطح پلک سایه بزنند. افرادی که چشم ها کوچک دارند و میخواهند چشمان خود را درشت تر نشان دهند باید سایه دودی بزنند. البته توجه کنید که نباید خطوط مشکی در این سایه وجود داشته باشد. از سایه دودی افرادی که چشم های گود دارند نیز میتوانند استفاده کنند.
  4. در خرید سایه چشم باید دقت کنید که از فروشگاه معتبر خرید کنید. چون تمام این نکات در صورتی درست هستند که لوازم آرایشی شما اصل و اورجینال باشند و فروشگاهی که لوازم آرایش را میخرید نیز معتبر و شناخته شده باشد.

در ادامه مقاله 5 تا از بهترین سایه چشم های گلیتری و شاین دار را به شما معرفی میکنیم و راه تهیه آنها را هم برای شما قرار میدهیم تا با خیال راحت این محصولات را تهیه کنید.

پیشنهاد میکنیم که مقاله گلیتر چشم را هم مطالعه کنید تا بهتر با این ابزار آرایشی آشنا شوید و به صورت درست در آرایش های خود از این ابزار استفاده کنید.

 

5 تا از بهترین سایه چشم های گلیتری و شاین دار پر طرفدار

پالت سایه چشم 18 رنگ مدل Nude جنرال هدی بیوتی

این پالت دارای سایه های مات و براق است که همین امر آن را بسیار پر طرفدار و کاربردی کرده است. 18 رنگ این پالت سایه شما را از هر پالت سایه دیگری بی نیاز میکند.

پالت سایه چشم 18 رنگ مدل Nude جنرال هدی بیوتی

این محصول را با تخفیف ویژه از سایت خانومی تهیه کنید.

 

پالت سایه Burgundy شیگلم

این پالت سایه دارای رنگ های مات و براق میباشد که میتوانید انواع سایه ها و رنگ ها را متناسب با هر لباس و مراسمی در آرایش خود داشته باشید.

پالت سایه Burgundy شیگلم

تخفیف این محصول را در سایت خانومی از دست ندهید.

 

سایه تک رنگ مدل Squad بیوتی بنفیتس

این برند سایه های تک رنگ گلیتری و شاین دار بسیار جذابی دارد و شما میتوانید تا مدت ها از این سایه استفاده کنید.

سایه تک رنگ مدل Squad بیوتی بنفیتس

این محصول را هم اکنون با تخفیف شگفت انگیز از سایت خانومی تهیه کنید.

مطالعه بیشتر: ژل ابرو چیست؟

سایه براق تک رنگ مدل Color icon وت ان وایلد

این سایه های تک رنگ کیفیت بسیار خوبی دارند و شاین بسیار زیادی دارند. شما میتوانید از انواع رنگ این سایه برای آرایش های خود استفاده کنید و از ماندگاری آن لذت ببرید.

سایه براق تک رنگ مدل Color icon وت ان وایلد

همین حالا با مراجعه به سایت خانومی این محصول پر طرفدار را تهیه کنید.

مقالات بیشتر: بهترین مارک ریمل ابرو

پالت سایه چهارتایی مدل Design کالیستا

این پالت سایه، چهار رنگ بسیار هماهنگ و کاربردی را در خود جای داده و شما میتوانید با استفاده از این سایه چشم، شاین زیبایی به چشم های خود بدهید.

پالت سایه چهارتایی مدل Design کالیستا

این پالت سایه محبوب و دوست داشتنی را میتوانید از سایت خانومی و کدبیوتی با تخفیف باورنکردنی تهیه کنید.

سخن آخر

سعی کنید در استفاده از سایه چشم شاین به نکات گفته شده در این مقاله و مقاله های دیگر سایت توجه کنید و با بررسی ویژگی های هرکدام از محصولات معرفی شده بهترین انتخاب را برای سایه چشم داشته باشید.

اگر در استفاده از هر کدام از محصولات معرفی شده تجربه ای دارید با ما در میان بگذارید.

منابع مرتبط :

https://shinecosmetics.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا