میکاپمیکاپ چشم

انواع سایه چشم شاین _ مدل های سایه چشم شاین | فیس مگ

انواع سایه چشم شاین

انواع سایه چشم شاین

 

سایه چشم شاین و براق معمولا در قسمت هایی مثل گوشه چشم ها، استخوان ابرو و پلک ها زده میشود. این سایه چشم ها همان طور که در مقاله گلیتر چیست معرفی کردیم، حاوی ذرات اکلیلی و براقی هستند که نور را منکعس میکنند و باعث میشود زیبایی آرایش شما چندبرابر شود و گیرایی بیشتری در قسمت چشم ها ایجاد شود.

اگر میخواهید چشمان شما براق تر و جذاب تر به نظر بیاید باید حتما در انتخاب مدل سایه چشم دقت کنید. در مقاله سایه چشم شاین گفتیم که انواع چشم ها از چه تکنیکی باید برای زدن سایه چشم استفاده کنند.

ما در مقاله سایه چشم شاین چند تکنیک اصلی برای کشیدن خط چشم مناسب خود را گفتیم که با استفاده از همین چند نکته میتوانید تکنیک مربوط به چشم های خود را یاد بگیرید و بهترین سایه چشم را برای خود بزنید.

سایه چشم های شاین بسیار درخشان هستند و یکی از ویژگی های بسیار خوب این سایه چشم ها این است که بین چین و چروک های پلک جمع نمیشوند و آرایش چشم تمیزتری برای شما ارائه میدهند.

از طرفی باید بدانید که هنگام انتخاب رنگ سایه چشم، اگر در ابتدا از رنگ های تیره برای زیرسازی استفاده کنید دیگر امکان ترکیب کردن آنها با رنگ های تیره تر سایه چشم برای شما وجود ندارد و این امر باعث تند شدن رنگ سایه چشم شما خواهد شد.

بهترین رنگ برای شروع سایه زدن، تناژ رنگی ملایم و متوسط از طیف دلخواهتان است.

انواع سایه چشم شاین

انواع سایه از نظر تناژ رنگی

تناژ رنگی سایه چشم ها با هم متفاوت هستند و همین امر باعث شده تمام افراد با تناژهای رنگی متفاوت پوست بتوانند با هر سلیقه ای که دارند از انواع تناژهای سایه چشم استفاده کنند و این ابزار آرایشی بسیار پرکاربرد و مجبوبیت بالایی داشته باشد.

سایه چشم با تناژ رنگی گرم:

رنگ های قرمز، زرد، صورتی و نارنجی در دسته رنگ های گرم قرار میگیرند. این رنگ ها برای آرایش های پاییز ، تابستان و بهار بسیار مجبوبیت دارند و بسیاری از افراد در این فصل های سال از این رنگ ها در آرایش خود استفاده میکنند. اگر پوست شما گندمی و یا گرم است، سایه چشم هایی با تناژ گرم هارمونی خاصی به چهره شما میبخشد.

سایه چشم با تناژ رنگی سرد:

رنگ های آبی، سبز،  بنفش و … رنگ های سرد هستند تناژ این رنگ ها برای آرایش های فصل زمستان بهترین پیشنهاد است. مخصوصا اگر با رنگ لباس شما تناسب داشته باشد بهترین هارمونی را برای شما به ارمغان می آورد.سایه چشم با تناژ رنگی سرد

سایه چشم با تناژ رنگی دودی یا تیره:

رنگ های دودی یا تیره بیشتر در آرایش ها اسموکی استفاده میشوند. رنگ های دودی انواع مختلفی دارند که با استفاده از انواع این رنگ ها میتوان تغییرات مثبتی در چهره ایجاد کنید. این سایه چشم ها به شما کمک میکنند تا گیرایی آرایش خود را در چشمان خود بیشتر کنید و بیشتر توجهات به چشمان جلب شود.

سایه چشم با تناژ رنگی نود یا نچرال:

این رنگ ها بسیار ملایم هستند و به اصطلاح رنگ های طبیعی به حساب می آیند. از رنگ های این تناژ میتوان به هلویی، قهوه ای، بژ و… اشاره کرد. اگر به آرایش های لایت و ساده علاقمند هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از این تناژ رنگی است. چون با ایجاد کمترین تغییر در چشمان شما، جذابیت خاصی نیز به آن می افزاید. این سایه ها برای دانشجویان و آرایش های روزانه بهترین گزینه است. چون به صورت شما جلوه میدهد اما به خاطر نچرال بودن رنگ ها صورت و چهره شما را از حالت طبیعی خارج نمیکند.

سایه چشم با تناژ رنگی نود یا نچرال

انواع مدل سایه چشم شاین

سایه چشم عربی

در میکاپ های عربی و لبنانی، آرایش ها نسبتا سنگین هستند و به همین دلیل در آرایش چشم ها از رنگ های تیره بسیار استفاده میشود. در بیشتر مواقع آرایش چشم در نوع عربی، تلفیق سایه چشم مات و شاین است که در نهایت با ریمل تکمیل میشود.

سایه چشم فشن

در این سبک از آرایش، دست آرایشگر برای به کار بردن انواع سایه چشم شاین و مات و رنگ های سرد و گرم باز است. استفاده از سایه چشم های شاین دار هم با توجه به سلیقه فرد و آرایشگر قابل استفاده است.

 

نکات زدن سایه چشم شاین

  1. حتما قبل از زدن سایه، زیرساز آرایش استفاده کنید تا آرایش شما بهم نریزد و ثابت بماند.
  2. ابتدا گوشه خارجی چشم را با رنگ تیره تر سایه بزنید و با استفاده از براش مخصوص آن را فید کنید.
  3. گوشه داخلی چشم را هم میتوانید با استفاده از هایلایتر و یا سایه چشم روشن کمی بپوشانید.
  4. سایه اصلی که در وسط پلک زده میشود نیاز به دقت دارد. نباید سایه چشم شاین را زیاد پخش کنید و بهتر است که به صورت ضربه ای آن را روی پلک بزنید.

البته توجه کنید که این نکات مخصوص آرایش های پایه است و مدل هایی مثل سایه چشم فشن قانونی برای مکان استفاده سایه چشم شاین وجود ندارد و ممکن است که با توجه به سلیقه و خواست فرد در گوشه داخلی یا گوشه خارجی چشم استفاده شود.

در ادامه چند مدل از سایه چشم های شاین را برای ایده گرفتن شما قرار میدهیم و شما میتوانید با توجه به مهارت وسلیقه خود آنها را در آرایش های خود استفاده کنید.

مدل سایه چشم شاین

مدل سایه چشم شاین

 

مدل سایه چشم شاین

مدل سایه چشم شاین

 

مدل سایه چشم شاین

مدل سایه چشم شاین

 

مدل سایه چشم شاین

مدل سایه چشم شاین

 

مدل سایه چشم شاین

مدل سایه چشم شاین

 

پیشنهاد مقاله: حتما مقاله گلیتر چیست  و سایه چشم شاین را مطالعه کنید و انواع پالت سایه چشم شاین را با لینک مستقیم خرید مشاهده نمایید.

 

5 تا از پالت های سایه چشم شاین

پالت سایه چهارتایی مدل Design کالیستا

این پالت سایه بسیار کاربردی 4 رنگ متناسب را در اختیار شما قرار میدهد.

سایه چشم کلیستا

برای خرید با تخفیف ویژه میتوانید به سایت خانومی و بیوتی کد مراجعه کنید.

 

سایه تک رنگ مدل Squad بیوتی بنفیتس

سایه چشم های تک رنگ این برند بسیار کاربردی و ماندگار هستند.

سایه تک رنگ مدل Squad بیوتی بنفیتس

برای تهیه این محصول همین حالا به سایت خانومی مراجعه کنید.

 

سایه براق تک رنگ مدل Color icon وت ان وایلد

ماندگاری این سایه ها بسیار بالا است و میتوانید رنگ های مختلف متناسب با سلیقه خود را تهیه کنید.

سایه براق تک رنگ مدل Color icon وت ان وایلد

برای تهیه به سایت خانومی مراجعه کنید.

 

پالت سایه چشم ۱۸ رنگ مدل Nude جنرال هدی بیوتی

این پالت سایه بسیار کاربردی است  نیاز شما را برای انجام انواع آرایش شاین و حتی مات برطرف میکند.

پالت سایه چشم 18 رنگ مدل Nude جنرال هدی بیوتی

میتوانید همین حالا با تخفیف ویژه آن را در سایت خانومی مشاهده و تهیه کنید.

 

پالت سایه Burgundy شیگلم

این پالت سایه انواع سایه های مات و براق را در تناژ رنگی خاص و هماهنگی ارائه میدهد و شما میتوانید انواع آرایش چشم را با این پالت سایه برای خود انجام دهید.

سایه چشم شیگلم

همین حالا با مراجعه به سایت خانومی این محصول پر طرفدار را با تخفیف محدود تهیه کنید.

 

سخن آخر

در این مقاله شما را با انواع سایه چشم شاین آشنا کردیم و چند مدل را جهت گرفتن ایده برای شما قرار دادیم. حال شما با توجه به سلیقه، مراسم، لباس، رنگ پوست و فصلی که در سال قرار دارید بهترین سایه چشم مناسب خود را از سایه های پیشنهادی در این مقاله به راحتی با یک کلیک تهیه کنید و آرایش های خود را با سایه چشم شاین جذاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا